jennarippens.reismee.nl

GEACCEPTEERD!

Hoooi,


Ja jullie zien het al aan de titel. Ik ben geaccepteerd voor het High School programma in Amerika! Ik ben hier echt super blij mee. Nu moet ik alleen nog even geduld hebben en wachten (en hopen) op een gastgezin. Dit kan nog wel een tijdje duren, wat ook in het acceptatie mailtje stond: gemiddeld 3 maanden.


Ik wist vorige week al dat ik geaccepteerd ben, en veel van jullie ook. Toen ik me vorige week maandag avond verveelde, besloot ik op de site van ayusa te kijken. En ik stond tussen de \'students\', super blij natuurlijk. Ik wilde toen meteen een verhaaltje schrijven, maar ik realiseerde me dat ik nog geen email van travel active had gehad. Dus ik besloot te wachten op het mailtje. Die kreeg ik vorige week woensdag, weer helemaal blij hahah. Maar door mijn drukke leven ben ik het een soort van vergeten om dit goede nieuws ook aan jullie te melden.


Ik weet nog dat ik naar alle blogs keek van de mensen die nu in Amerika zitten. Toen dacht ik altijd: wow waarom ben ik nog niet zo ver, ik wil ook geaccepteerd worden. Het voelt echt super goed dat ik nu dus ook ben geaccepteerd. Ook een beetje raar, ik besef nog niet echt dat ik volgend jaar bijvoorbeeld kerstmis in Ameria vier. Of dat ik mijn 18e verjaardag voor de eerste keer in mijn leven zonder Maarten ga vieren.


Mijn grootste droom komt steeds dichterbij. 2014 gaat een topjaar worden!!


Iedereen fijne feestdagen!!


xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active