jennarippens.reismee.nl

Host family! :)

Heey iedereen,


Jep jullie zien het al aan de titel, ik heb een gastgezin!! En ik ben er zoooo blij mee :). Heel veel weten het natuurlijk al omdat ik het heb verteld en op facebook heb gezet, maar ik wil het alsnog delen aan de mensen die ik nog niet heb gesproken.


Maandag zat ik op de ayusa site te kijken, en toen merkte ik dat ik er opeens niet meer op stond. Dit betekend meestal maar 1 ding! Je hebt een gastgezin.. Hier was ik natuurlijk super blij mee en omdat dit gevierd moest worden hadden we ijs als toetje. 


Toen begon het wachten. Het werd woensdag en ik verwachte eigenlijk nog steeds niks, dus ik was net van plan om naar mijn oma te gaan. Tot dat Noud opeens met de telefoon kwam: het is travel active voor Jenna. Ik was zo blij!!!!!!!!!!


Ik kreeg te horen dat ik in een gastgezin ga wonen met 2 zusjes en 1 broertje. Super leuk, ik krijg eindelijk zusjes!! Je hebt Aly zij is 15 en gaat naar dezelfde school als waar ik heen ga, en Magen en Dylen van 12, een tweeling. Dat is natuurlijk heel leuk, want dat ben ik ook :). En de ouders heten Sherri en Nick. Ik heb al veel met Sherri gepraat en ze is super aardig! Ook heb ik al 2 keer met ze geskyped en nog 2 keer met het nichtje van de familie die ook naar dezelfde school gaat en echt maar een paar dagen ouder is dan ik.


Ik ga wonen in Malone, dat is een klein stadje in de staat New York. Iedereen denkt dan gelijk aan de stad New York, maar dat ligt op 6 uur rijden. Het is namelijk echt maar 10 minuten van Canada. Ik heb op google earth gekeken en er is super veel bos! De familie houd van vissen, camperen, jagen en naar sport evenementen gaan. Jep jagen, de vader heeft zelfs al 3 beren geschoten die in de woonkamer hangen. Ze eten ze ook op. Heel erg Amerikaans en dat vind ik natuurlijk super leuk.


Zoals ik jullie al vertelde heb ik al veel contact met ze gehad en het zijn super leuke mensen! Ze gaan me ook naar allemaal dingen meenemen zoals Montreal en de Niagra Falls, hoe cool is dat! Ook speelt Dylen veel ice hockey, dus daar ga ik ook veel tijd door brengen. 


Ik vind het allemaal echt super leuk! Het is nu ook echt echt zeg maar. Eerst was het alleen iets waar ik heel erg naar uitkeek, maar ik wist niet precies waar ik naar uit moest kijken. Hoewel ik probeerde om niks te verwachten, zijn mijn verwachtingen aardig goed uitgekomen!


Jenna

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active