jennarippens.reismee.nl

Update

Hoi iedereen :),


Het is alweer ongeveer 3 maanden geleden dat ik gehoord heb dat ik een gastgezin heb gekregen en dus ook al 3 maanden geleden dat ik mijn laatste verhaal heb geschreven. De tijd gaat zo ongelovelijk snel!


In die tijd is niet heel veel nieuws gebeurd maar ik heb wel wat kleine dingetjes te horen gekregen. Zo heb ik gehoord dat ik op 20 augustus met het vliegtuig naar New York city vertrek!!! Daar gaan we 2 dagen New York bekijken en dan vlieg ik op 23 augustus naar Syracuse waar mijn gastgezin me op komt halen :). Heel toevallig is daar net de New York state fair als ik aankom dus waarschijnlijk gaan we daar dan een nachtje slapen bij familie en naar de state fair. Super leuk :). Ik heb gelezen dat het de grootste state fair van Amerika is dus dat is wel heel vet.


Mijn vliegtuig vertrekt om 9.15 op schiphol en we moeten er 3 uur van te voren zijn. Lekker vroeg mijn bed uit dus, maar dat maakt niet uit want ik denk niet dat ik erg veel ga slapen die nacht. Mijn ouders hebben al vrij geregeld en ze regelen ook nog vrij voor mijn broertjes en we halen mijn oma op als we er heen gaan. Die komen dus allemaal gezellig mee. Als er nog mensen zijn die ook graag mee willen, moet je het even laten weten :).


Ik heb ook nog gehoord dat ik met mijn gastgezin op een cruiseschip naar de Bahama\'s ga :). Het is echt een super groot schip, compleet met een waterpark en bioscoop haha.


Maar voor nu moet ik me concentreren op mijn examens, want ik moet natuurlijk wel eerst even slagen. Ik heb dinsdag mijn eerste examen, dat is Nederlands en daar maak ik me niet heel erg druk over. Ik ga er wel van uit dat ik slaag want ik sta er goed voor :).


Daarna heb ik super lang vakantie en Maarten en ik zijn echt vlak na de examens jarig!! Ons eerste cadeautje hebben we al gehad van onze oom, tante en nichtjes uit Mexico, dankje!! We gaan ook nog lekker op vakantie naar Spanje met het gezin, dus ik heb super veel leuke dingen om naar uit te kijken!


Ik ga weer leren :(....


Jenna

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active