jennarippens.reismee.nl

2 weeks left!

Hooi,

Eerst wil ik even zeggen dat er een storing is geweest bij de reismee site. Gelukkig zijn alleen mijn eerste twee verhalen weg en de rest heb ik weer terug gekregen. Nou is het wel zo dat alle email adressen in de mailing lijst weg zijn. Dus als je me wilt volgen moet je even opnieuw je email hiernaast invullen.

Het is alweer een tijdje terug dat ik een blog heb geschreven. In die tijd ben ik geslaagd voor mijn havo diploma. Ik ben lekker op vakantie geweest naar Spanje met mijn ouders en broertjes. En ik ben gister terug gekomen van 2 daagjes in hotel met mijn oma. Over 2 dagen ga ik nog met mijn ouders en maarten een dag in een hotel in mijn geboorte stad Nijmegen voor onderzoek van de universiteit.

Vandaag is de tweede groep vertrokken naar NYC, dat betekent dat ik over precies 2 weken met een groep andere exchange students op het vliegtuig naar NYC stap. Hier blijven we 3 dagen en daarna vlieg ik op 23 augustus door naar syracuse waar mijn gastgezin me komt ophalen. In syracuse is dan ook de New York state fair dus daar gaan we dan gezellig heen.

In de tussentijd ga ik nog even genieten van de laatse dagen in Nederland. Mijn laatste werkdag bij de Deka is op 15 augustus dat wordt ook heel raar om daar gewoon weg te gaan. 16 augustus geef ik mijn afscheidsfeest en dan gaan we even lekker vieren dat ik weg ga..

Het vertrek komt nu steeds dichterbij en ik heb er echt super veel zin in. Natuurlijk ben ik ook best zenuwachtig en een beetje verdrietig over het afscheid maar dat is heel normaal.

Ik weet niet wanneer ik mijn volgende blog schrijf. Misschien nog vlak voor vertrek of als ik al in Amerika ben. Mijn blog bijhouden in Amerika wordt moeilijk want ik heb geen wifi in het huis maar wel op school dus ik ga het proberen.

Groetjes van een amerikaan in opleiding!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active