jennarippens.reismee.nl

Big changes, spirit week and peprally

Hey!!

Het is al een tijdje terug dat ik een blog heb geschreven. Er zijn gewoon super veel dingen gebeurd en ik heb het heel druk hier dus tijd om te schrijven heb ik niet. Maar nu heb ik een vrijdag avond niks te doen dus ik dacht dit wel een goede tijd is om er een te schrijven. Normaal doe ik dat in word maar dat is gecrasht dus ik hoop dat dit goed gaat.

Er zijn heeeel veel dingen gebeurd de laatste tijd. Leuke dingen maar ook minder leuke dingen. Ik wil deze blog beginnen met iets super leuk wat vandaag gebeurd is. Vandaag was de peprally ik weet niet echt wat het betekent maar het heeft iets met sport te maken en met homecoming. Volgens mij is het om iedereen excited te maken voor de football game die morgen is. Het is beter om bij het begin te beginnen en dat was maandag. Deze week was namelijk spirit week, elke dag van de week was er een thema en moest je je naar dat thema verkleden.

Maandag: colorday, seniors (wat ik ben) droegen pink.

Dinsdag: country day. Ik had echt geen idee wat ik hiermee moest doen dus heb ik dit maar over geslagen.

Woensdag: Favorite sportsteam. Ik heb geen favorite sports team en geen broertjes waar ik een shirt van kan lenen dus ik besloot om mijn hogwarts (harry potter) shirt te dragen. Ik denk dat als ik dit in Nederland zou doen iedereen me een grote nerd zou noemen maar hier vond iedereen het super leuk.

Donderdag: animal print day. Ik heb dus echt geen animal print en de rest van de school denk ik ook niet want ik heb niemand gezien die het droeg.

Vrijdag: school colors. Groen en wit! Hier deed bijna iedereen wel aan mee. We hadden met het cross country team afgesproken om ons tenue en ons jacket te dragen.

Maar vandaag was dus de peprally. We hadden gewoon les tot 6 period daarna moesten we allemaal naar de gym. Eerst werden een voor een de sport teams naar voren geroepen en voorgesteld. De jv teams gingen daarna gewoon terug maar de varsity teams hadden daarna allemaal iets voorbereid. Mijn team deed ultimate frisbee tegen de mensen die wij uit het publiek haalde. We faalde heel erg en verloren heel dik maar het was wel grappig. Waar ik echt heel erg om gelachen heb is wat de girls soccer team en boys football team deden. Ze deden allebei een dans wat echt heel erg grappig was!

En daarna gebeurde het!!! De lerares die de peprally presenteerde zei opeens: onze mascotte wilt met een date naar homecoming! Hij gaat naast de speciale lady zitten met wie hij wilt gaan. Dus hij liep door de zaal en ging daarna naast mij zitten. Ik wist al dat ik met hem zou gaan maar hij had me nog niet echt gevraagd dus dit was echt super vet. Als jullie me een beetje kennen weten jullie dat mijn gezicht natuurlijk echt knal rood was... Maar toen de peprally was afgelopen zei iedereen dat het super cute was.

Nu even wat minder leuks. Ik ben van gastgezin veranderd. Ik wil niet op deze blog vertellen waarom voor hun privacy dus ik hou het er bij dat ik met gewoon niet thuis voelde. Volgens mij twee weken geleden op maandag ging ik daar weg. Op dinsdag had ik mijn eerste cross country meet (wedstrijd), ik was de hele dag best zenuwachtig ervoor. Maar behalve dat ik en veronica de weg kwijt waren geraakt tijdens de warming up ging alles goed. Ik deed 30 minuten en 29 seconden over de 3.1 miles ( iets meer dan 5 km). Best wel langzaam vergeleken met de andere meiden die echt super snel zijn maar ik was niet de laatste! Een na laatste hahah. Daarna ging ik met Martha mee naar huis en bleef ik daar slapen.

Op woensdag werd ik opgehaald door Valarie, die degene van ayusa is die mij helpt. Ik verhuisde daar naar toe en ik ben hier nog steeds en ze hebben besloten dat ik hier kan blijven en niet voor een ander gastgezin gaan zoeken. Wat super fijn vind want ik heb het hier erg naar mijn zin!! Sinds ik hier ben heb ik ook echt totaal geen heimwee gehad wat ook echt een goed teken is. Ik heb hier mijn eigen kamer met een groot bed en ze hebben ook een mooi en schattig huis.

Donderdag en vrijdag waren gewoon normale schooldagen. Op zaterdag gingen we eerst naar de ouders van Ray (gastvader) waar ik echt de lekkerste chocolade taart ooit heb gehad. Daarna gingen we een nieuwe telefoon voor mij kopen. Ik heb gewoon een simpele telefoon gekocht bij Walmart omdat ik hem toch alleen hier kan gebruiken. Hierna heb ik met mijn lieve familie geskyped wat leuk was! Om 4 uur haalde Makayla me op en ging ik naar haar huis. Daar heb ik haar moeder en haar super schattige hondje ontmoet. Daarna gingen we samen met makayla (ja verwarrend super mensen heten hier Makayla) naar Bokies. Dat is echt een typisch Amerikaans restaurant super leuk! Daar heb ik mijn eerste poutine geproefd wat french fries, gravy en cheese is. Klinkt echt vies maar het is zoooo lekker. Toen we klaar waren gingen we naar haar huis en hebben we gezellig een film gekeken.

Afgelopen dinsdag had ik weer een cross country meet. Ik dacht dat het echt super slecht ging omdat ik echt heel erg last van mijn knie had en daardoor ook even moest stoppen maar ik was 8 seconden sneller dan vorige keer. Op woensdag hadden we geen training na school dus gingen ik en Martha met Alissa mee naar huis zodat we haar jurken konden passen. En ik heb een mooie gevonden super chill!

Voor de rest kan ik niet echt bedenken wat ik nog kan vertellen. Als jullie iets willen weten moet je het zeggen en dan schrijf ik er over! Sowieso komt er snel weer een blog want morgen is homecoming en daar moet ik natuurlijk over vertellen.

x

Reacties

Reacties

lea

Hoi Jenna. Wat leuk dat je elke keer weer wat leuks schrijft wat je mee gemaakt hebt. ik hoop dat je bij dit gastgezin het wel leuk hebt en dat daardoor je tijd daar erg leuk wordt. Leuke foto's ook trouwens. groetjes lea habets

Pap

Hoi lieverd,
Wat zijn wij trots op je. Je hebt de kwestie met je vorige gastgezin heel goed en volwassen opgelost. Zie het maar als iets wat moest gebeuren: "everything happens with a reason". Leuk dat je lekker aan het hardlopen bent (ik loop vlgde wk zo de marathon van Amsterdam, wel heel lang pff). Wij zijn blij dat je het zo naar je zin hebt bij Valarie en Greg. Leuke mensen hebben we ervaren na het skypen van vorige week. Super vet dat je een date hebt voor homecoming, ben benieuwd wat je gaat meemaken. Veel plezier weer en we moeten snel weer skypen. Papxx

Pap

Sorry, ik noemde je gastvader Greg, maar is natuurlijk Ray. Sorry!

Debora

Heel veel plezier met Homecoming. Can't wait to see the pics!
Dikke knuffel!

Pascalle en de mannen

Jaaahhhh....ook wij leven nog. Sorry!!! Eerst even ook van ons een super compliment voor wat betreft het hoofdstuk gastgezin! Super, super goed van je! En wat top dat het nu allemaal zo goed voelt en gaat. Hahaha, en dan dat aanzoek. Het leek wel een huwelijksaanzoek. Doe dat maar niet, want we zien je graag weer terug! Maar uh....hoe was het? Dat willen we natuurlijk graag weten!!! Hier gaat alles zijn gangetje, net als altijd. Dus geen spectaculaire verhalen zoals jij ze meemaakt, haha! We wachten dan ook weer in spanning je nieuwe blog af. Hoop dat je zo blijft genieten, vrouw! Klinkt beter!!! Lieve groetjes van de Kampies

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active