jennarippens.reismee.nl

First basketball game, sinterklaas and snowday!

Hey iedereen!!

Vandaag werd ik zo als gewoonlijk dood moe wakker, keek op mijn mobiel en zag dat we vrij van school hadden door het weer. Gister had ik eigenlijk een basketbal wedstrijd maar alle trainingen en wedstrijden waren gecanceld omdat er slecht weer aan zat te komen. Vond ik niet erg want ik was wel toe aan een dagje vroeg thuis zijn. Vandaag dus lekker een dagje vrij van school. Lekker geslapen tot 12, daarna lekker youtube gekeken en daarna kon ik het toch echt niet laten om naar buiten te gaan om een sneeuwpop te maken. De sneeuw was niet echt geschikt om een sneeuwpop te maken dus ik heb lekker rond gerend hahah. De sneeuw was zo hoog dat dat heel grappig was.

Maandag na thanksgiving break begon het gewonen leven weer. Erg moeilijk om weer uit bed te komen ook al was het maar een vakantie van 5 dagen. Ik kan me niet echt meer herinneren wat ik die week heb gedaan dus ik denk niet dat het heel speciaal was..

Vorige week vrijdag was onze eerste basketbal wedstrijd!! Het was ook 5 december maar omdat ik dus de wedstrijd had deden we dat op zondag. Als we een game bij een andere school hebben moeten we heel netjes naar school, dit was een game thuis dus we besloten om allemaal flannel te dragen. Ik had dat dus niet dus de avond daar voor nog even snel bij walmart gehaald. Na school gingen we allemaal naar het huis van een meisje uit het team voor een team dinner. Dat doen we bij elke home game. Het huis was echt super mooi en daar hebben we lekker gegeten. Na het eten hebben we in hun kelder die heel groot was nog beerpong maar dan met water gespeeld. Daarna gingen we weer terug naar school waar we eerst de wedstrijd van het jv team gingen kijken en daarna was onze game. Voor de game in de lockerroom hadden ze nog een heel ritueel om te zeggen enzo wat erg grappig was. Daarna kwamen de coaches binnen en werd het super serieus. We besproken de plays en ik had natuurlijk weer geen idee waar ze over aan het praten waren. Daarna gingen we allemaal naar de gym en daar werd het volkslied gezongen. De meeste mensen zongen mee maar ik wist de tekst niet haha. De wedstrijd ging erg goed en we hadden met best veel verschil gewonnen. Omdat we best ver voor stonden zette ze mij er ook in en ik heb ongeveer 10 minuten gespeeld en ook twee keer bijna gescoord.

We kwamen ongeveer om 9 uur in de avond thuis en ik ging snel douchen en daarna slapen want de volgende dag moesten we weer vroeg op. Valarie ging met haar zus en moeder shoppen en ik bleef zaterdag slapen bij mijn hos

t nichtjes. Was erg leuk weer daar zo als altijd. We hebben koekjes gebakken in de vorm van truien en die heel lelijk versierd. In de avond gingen we naar de ice hockey game van een grote universiteit daar. De ice hockey game was super vet en ik was echt verbaasd hoe ruig het was. Ook zijn gevechten heel normaal en er waren ook een paar gevechten tussen de spelers.

Zondag ochtend werd ik weer vroeg opgehaald. Eerst lekker rustig aan gedaan en in de middag boodschappen gedaan. Daarna heb ik alles voorbereid voor ons sinterklaas avondje. Mijn ouders hadden twee super grote pakketten gestuurd met snacks en super veel cadeautjes. Door alles klaar te zetten werd ik zooo excited, ook heb ik die hele dag naar sinterklaas muziek geluisterd wat echt hielp om in de sinterklaas sfeer te komen. Om 5 uur kwamen twee vriendinnen en mijn host opa en oma om avond te eten en daarna deden we sinterklaas. We deden alles hoe ik het normaal thuis doe en het was super leuk. Echt heel erg bedankt lieve pap en mam het was super!!

Voor de rest heb ik niet veel meer te vertellen. Volgend weekend word heel druk en leuk dus waarschijnlijk schrijf ik weer een blog over dat weekend! Vergeet niet te reageren hier onder ik vind het erg leuk om ook te weten hoe het met jullie gaat en hoe alles is in Nederland.

Byee!

Reacties

Reacties

Debora

Hoi meisje, wat weer veel belevenissen. En nu lekker een dagje vrij. En waarschijnlijk een witte kerst. Bij ons is het alleen maar erg koud. De kerstboom staat in de schuur. Zaterdag optuigen. Ik word gek van al die mannen hier. Vanavond Gooise vrouwen en Ajax op tv. Zit ik weer alleen....
Kus en knuffel.

Frank

Hoi lieverd, wat een pak sneeuw bij jullie. Noud zei gisteren nog toen hij de foto van Ray zag dat dat wel vet is zoveel
sneeuw. Wij hopen ook dat we sneeuw krijgen. Ben blij dat Sinterklaas avond leuk was, leuke foto's. Jouw selfie in de sneeuw trouwens ook. Ik zit nu in de trein en ben bijna in Den Haag. Ben wel moe nog. Komt doordat ik gisteren een lange looptraining heb gedaan, 22km. Ik ben na de marathon van Amsterdam weer verder aan het trainen gegaan, waarschijnlijk ga ik de marathon van Rotterdam lopen in april. Eerst de halve marathon in Egmond in januari en daarna die in Schoorl in februari. Lekker bezig zo! Ik ben op centraal, dus sluit af. Dag meissie, geniet er weer van! Pap xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active